Tags - storm

Sprawdź, czy nadal możesz grać na naszych serwerach! Usuwanie CSX Guard
v4 Głosuj na nasze serwery i wygraj atrakcyjne nagrody! Konkurs | Jak szybko zagłosować?

Tags
Author: Storm - Replies: 8 - Views: 878
Podanie Storm
Nick: Storm
Serwer: PaintballMod
Wiek: 13 (Raczej nie ma to znaczenia, jestem dosyć ogarnięty i raczej nie neo)
Mikro: TAK
Ile Grasz Na tym Serwerze: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gametracker.com/player/Storm/91.234.217.6:27035/">http://www.gametracker.com/player/Storm ... 7.6:27035/</a><!-- m -->
Steam ID:/Nom Steam: Non Steam ale niedługo raczej kupie bo ten GO mnie nie ekscytuje.
Znajomość AmxModmenu (Podstawowa w Skali 1-10) : 4/10
Dlaczego akurat ty.. : Chciałbym
Author: Storm - Replies: 5 - Views: 733
Podanie Storm
Imię : Dominik
Wiek: 14
Jak często jesteś na forum?: Często i na kompie i na fonie. na fonie wchodze na forum co chwila.
Czy byłeś już moderatorem?: Nie :/, Zawsze musi być ten pierwszy raz.
Dlaczego ty?: Ponieważ nie ma dużo moderatorów, pomyślałem że mogę pomóc, kontrolować np. Wulgaryzmy, spamy itp. Większość powinna mnie znać. Jestem już na Serwerowni od dłuższego czasu i chyba wększość mnie kojarzy.


Bardzo lubię całą administracje i chciałbym dołączyć i sam być jej częścią.
Author: Storm - Replies: 0 - Views: 688
Reklamy By Storm
1.) <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.turek-city.pl/index.php?/topic/35539-paintballmodcom-zaprasza/">http://www.turek-city.pl/index.php?/top ... -zaprasza/</a><!-- m -->
2.) <!-- m --><a class="postlink" href="http://fairgame-cs.pl/index.php?/topic/3187-paintballmodcom/">http://fairgame-cs.pl/index.php?/topic/ ... allmodcom/</a><!-- m -->
3.) <!-- m --><a class="postlink" href="http://classic-zone.pl/viewtopic.php?p=95233#95233">http://classic-zone.pl/viewtopic.php?p=95233#95233<
Author: Storm - Replies: 6 - Views: 899
Podanie Storm
[b][color=#ff3333]Nick:  Storm
Wiek: 14
Mikrofon: Tak
Ile Grasz Na tym Serwerze: ok. 8 miesięcy, GT: http://www.gametracker.com/player/Storm/....16:27031/
Steam ID:/Nom Steam:  STEAM_0:0:139513866, stormgamingpl
Znajomość AmxModmenu (Podstawowa w Skali 1-10): jakieś 4 ale oczywiście podczas służby nabiorę więcej doświadczenia.
Dlaczego akurat ty: Dlatego, że gram już na tym serwerze nie mało, i camperów, cheaterów, afk jest coraz więcej, więc myślę że mógłbym dodać moje dwie
Author: StiG - Replies: 3 - Views: 526
Skarga STORM!
Jaki Serwer: Paintball
Nick: StiG
Godzina, data zdarzenia: Zaczęło się 0 17:55
Admin/gracz na którego chcesz złożyć skargę:  Storm
Opis sytuacji: gramy na serwerze i nagle poleciały bany z powodem "Nie kamp" graliśmy w CT i pilnowaliśmy bs'a. Ja nwm co wy za adminów dajecie...
Dowody / świadkowie: Bana choćby dostał "imprezka" " lol$$" i gracze na serwerze.


[b][color=#a52a2a]P.S Nwm ile ten gościu pisał, że ma lat. Jak dla mnie miał mniej niż 14. Musiał mu
Author: Storm - Replies: 7 - Views: 920
Kosa By Storm
Witam, z tej strony Storm. I dzisiaj chciałem zaproponować dodanie zrobionego przeze mnie modelu noża na serwer.
Wygląda ona tak:
[Obrazek: http://iv.pl/images/12465914529676019550.png]
Zrobiłem ją z myślą o sieci, mam nadzieje że zostanie przyjęta na Paintball World jak i na innych serwerach. Trochę czasu to zajęło, jeśli się sie spodoba, postaram sie zrobić lepszą.
Jeśli zostanie zaakceptowana, wyślę ją prywatnie.

[size=x-large]EDIT: To pier


MyBB skin edit by Wilson, repaired by Poftorek
Sieć PaintballMod.com powstała 19 lutego 2015r, jest kontynuacją dawnej sieci CsMakibi
Nazwa "PaintballMod.com" została wymyślona juz za czasów CsMakibi
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.
Polskie tłumaczenie © 2007-2017 Polski Support MyBB
Zakaz kopiowania grafiki i zawartości forum wraz z naszymi patentami