{\

Rekrutacja na admina

Jesteś aktywny na naszych serwerach? Masz przynajmniej 15 lat i potrafisz obsługiwać amxmodmenu? Nie grasz u nas od wczoraj? Nie czekaj, już teraz złóż podanie na administratora serwera.

Złóż podanie

YouTube

Jesteśmy również na YouTube! Nie trać ani chwili i daj łapkę w górę, klikaj dzwoneczek i subskrybuj nasz kanał aby być na bieżąco!

YouTube

Serwery CS:GO

Na sieci zawitały nowe serwery, które musicie prędko odwiedzić! Musicie je przetestować! To prosty i zrozumiałe mody, które cieszą się sporą popularnością wśród graczy. Znajdziecie tam lubiane przez graczy mapy, które z pewnością pokochacie.

Więcej informacji

OPIEKUN SERWERA

Chciałbyś zostać opiekunem serwera? Decydować, zmieniać serwer oraz przyjmować adminów? A może masz jakiś pomysł na nowy serwer i chciałbyś do nas dołączyć? Odezwij się do właścicieli sieci, ponieważ szukamy właśnie takich osób jak Ty!

Kontakt do właścicieli
}
Tags
Author: NYC - Replies: 1 - Views: 1017
Siemka
Siemka Nazywam Się Daniel Mam 14 lat mieszkam w Warszawie i Lubię Pograć na waszym PB :)
Author: Kratos - Replies: 7 - Views: 1371
Siemka
Siemka Jestem Nowym Graczem waszej Sieci mam nadzieje że będziemy się dogadywać :p :)
Author: sempelQ - Replies: 1 - Views: 641
Siemka :D !
Witam , mam na imię Krystian , pochodzę z Anglii dokładniej w Manchester  :) :)  , Mam 17 lat. Interesuje się piłką nożną i Cs'em ( Podliczyć piłke i Cs'a to wynosi mój staż około 14 lat  :D :D  7 w to i 7 w to  :p ... Gram na serwerze DD2.
Author: Mats - Replies: 4 - Views: 998
Siemka
NA imię mi Mateusz, mam 22 lata i nadal pykam w cs`a dośc nietypowa forma rozrywki mam nadzieję, że będzie nam się dobrze grało ;)
Author: Mam bez sensu nazwę XDDD™ - Replies: 5 - Views: 1120
Siemka.
Siemka , siemka ::D Jestem Miłosz , mam 15 lat , interesuję się piłką nożna. Proszę nie patrzeć na mój nick xd to nick wymyślany na "już"    :@ . Myślę że miło spędzę czas na tym forum itp. itp. Pozdrawiam nie całuje :*
Author: #fenomeN. - Replies: 7 - Views: 1360
Siemka :)
Siemka , byłem tutaj kiedyś lecz nie pamiętam swego nicku :/ Dużo tutaj się zmieniło ale administracja nie , jedynie Golab xD :/ Jestem Miłosz , mam 15 lat , ogarniam MyBB i IPB ::)   Mam nadzieje że mnie zaakceptujecie ::) Pozdrawiam ! Angel Angel Blush
Author: SKUBANY - Replies: 3 - Views: 1082
Siemka
Witam mam na imię Dawid, mam17 lat chodzę do Technikum inzynieri i srodowiska w Trn, interesuje się piłką nożną i koszykowką, trenuje koszykówkę od roku w Twardych Piernikach SA., Miło mi was
Author: RaMiX - Replies: 3 - Views: 1199
Siemka ;)
Siemka
Jestem Patryk mam 16 lat, gram na waszym serwerze Paintball World.
Spodobał mi się wasz serwer więc postanowiłem że się zarejestruje
Moją pasją jest tworzenie stron internetowych oraz serwerów gier.
Posługuje się kodami HTML/CSS/PHP/C++/JS.
Tworzę także grafiki.
Jak coś mogę w czymś pomóc.
Author: #ILLEGAL - Replies: 9 - Views: 1619
Siemka
Cześć! Nazywam się Damian, mam 17 lat. 
Pochodzę z małej miejscowości.
Moje zainteresowania to gry komputerowe.
Lubię grać w Counter-Strike.
Wybrałem Wasz serwer dlatego, że grają tam sami sympatyczni ludzie.
Mam nadzieje, że będę mógł w czymś pomóc.
Author: MopiK - Replies: 1 - Views: 747
Siemka
Nick:piaDzio
Serwer na ktorym gralem to dd2
Dostalem Bana POwod "No recoil" Ja nwm o co Chodzi i oczywiscie dostalem Perma