Sprawdź, czy nadal możesz grać na naszych serwerach! Usuwanie CSX Guard
v4 Głosuj na nasze serwery i wygraj atrakcyjne nagrody! Konkurs | Jak szybko zagłosować?

[-]
Tags
amxx 6 hlds aktualizacja cs wszystko 1 o rehlds

[Aktualizacja] Wszystko o reHLDS

Napisany przez Loniu, 25-01-2018, 13:37:36
Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 50697

#1
Star 
[Obrazek: rehl.png]


Wprowadzenie:



Piszę ten temat gdyż na Polskich forach wspierajączych HLDS jest mało obiaśnione i mało aktualizacji reHLDS, chciałbym Wam choć troche pomóc objaśniając Wam co to jest ten reHLDS.

Jest to inżynieria odwrotna HLDS pojawiła się w pierwszej połowie 2015 roku dzięki DreamStalker i stała się znana po pojawieniu się tego tematu. Następnie projekt wziął Asmodai, s1lent, PRoSToTeM @, Adidasman Lev i innych. Dotychczas rozwój był kontynuowany, a silnik w obecnej formie jest stabilny. Możliwe było zmniejszenie obciążenia, naprawienie wielu błędów i dodanie nowych funkcjonalności takich jak AntyCheat który banuje, blokuje uniemożliwia wejść na Serwer.




1. reHLDS

Tak więc, w celu przejścia na ReHLDS, należy wykonać następujące czynności:

Potrzebna jest najnowsza oficjalna wersja Silnika HLDS 6153.


Kod:
engine_i486.so - ReHLDS dla systemu Linux

Kod:
swds.dll - ReHLDS dla systemu Windows


Skopiuj plik zgodnie z używanym systemem operacyjnym i umieść go w folderze głównym serwera (gdzie jest to plik hlds.exe). Pozostałe pliki są dla HLTV.

.rar   rehlds-dist-3.4.0.653-dev.rar (Rozmiar: 2.19 MB / Pobrań: 0)

.rar   Rehlds_publish_3.4.0.641_artifacts.rar (Rozmiar: 2.19 MB / Pobrań: 4)

.zip   Rehlds_publish_3.4.0.639_artifacts.zip (Rozmiar: 2.96 MB / Pobrań: 3)

.zip   Rehlds_publish_3.4.0.633_artifacts.zip (Rozmiar: 2.96 MB / Pobrań: 1)




2. ReGameDLL


Teraz pobieramy najnowszą wersję ReGameDLL.
Nie możesz tego wstawić, ale wtedy ReHLDS jest niekompletny i nie będzie żadnych dodatków (ReAimDetector, ReCSDM), a znaczna część funkcjonalności modułu ReAPI nie będzie dostępna.


Co powinno znajdować się w folderze bin / bugfixed i pure czyli z poprawkami lub czysty.
Są w nim 3 pliki:


Kod:
mp.pdb - informacje debugowania nie są potrzebne
cs.so - ReGameDLL dla systemu Linux
mp.dll - ReGameDLL dla Windows

.rar   ReGameDLL_CS_publish_5.7.0.301_artifacts.rar (Rozmiar: 3.71 MB / Pobrań: 3)

.zip   ReGameDLL_CS_publish_5.7.0.295_artifacts.zip (Rozmiar: 9.7 MB / Pobrań: 1)

.zip   ReGameDLL_CS_publish_5.5.0.290_artifacts.zip (Rozmiar: 19.38 MB / Pobrań: 1)

.zip   ReGameDLL_CS_publish_5.3.0.284_artifacts.zip (Rozmiar: 9.59 MB / Pobrań: 0)

Skopiuj plik zgodnie z używanym systemem operacyjnym i wklej go do folderu / cstrike / dlls
Skonfiguruj plik game.cfg w folderze głównym serwera lub w folderze cstrike. Zwróć uwagę na nowe cvary. game.cfg zastępuje częściowo server.cfg
Jeśli używasz AMXX 1.8.2, musisz wymienić moduł cstrike specjalnie zrobiony pod reHLDS. Nie dotyczy to AMXXa 1.8.3-dev lub ReAMXX.

Zamieniamy moduł cstrike na ten jeśli mamy amxxa 1.8.2

.zip   cstrike_amxx_1_8_2_fix.zip (Rozmiar: 70.84 KB / Pobrań: 6)

Ważne że niektóre Hostingi blokują przesyłanie niektórych plików i trzeba pisać do Hostingu o przesłanie, pamiętamy że wszystko co wgrywamy robimy na wył serwerze.





3. Metamod-r

Należy zauważyć, że do tej pory ReHLDS jest o wiele szybszy niż oryginalny HLDS.
Nie ma potrzeby stosowania dodatkowych wtyczek metamod - mmtimer, HL Booster, Booster Lite, Ping Booster, WINHL-Booster.

.rar   Metamod_publish_1.3.0.126_artifacts.rar (Rozmiar: 1.07 MB / Pobrań: 0)

.rar   Metamod_publish_1.3.0.119_artifacts.zip.rar (Rozmiar: 283.71 KB / Pobrań: 2)


.zip   Metamod_publish_1.3.0.116_artifacts.zip (Rozmiar: 815.31 KB / Pobrań: 0)

.zip   Metamod_publish_1.3.0.110_artifacts.zip (Rozmiar: 815.24 KB / Pobrań: 1)

Zmieniamy libist.gam na:

Kod:
game "Counter-Strike"
url_info "www.counter-strike.net"
url_dl ""
version "1.6"
size "184000000"
svonly "0"
secure "1"
type "multiplayer_only"
cldll "1"
hlversion "1111"
nomodels "1"
nohimodel "1"
mpentity "info_player_start"
//gamedll "dlls\mp.dll"
//gamedll_linux "dlls/cs.so"
gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"
gamedll_osx "addons/metamod/dlls/metamod.dylib"
trainmap "tr_1"






4. SafeNameAndChat

Wtyczka metamod naprawia błędy, które gracze mogą usunąć z gry, zastępując oryginalne symbole # i% podobnymi. Z ustawień, może zatrzymać zastępowanie symboli w nicku, ponieważ jest on dodawany do ReHLDS i nie musi być zwolniony.

.zip   SafeNameAndChat_1.1.zip (Rozmiar: 58.97 KB / Pobrań: 2)


W katalogu metamod i w pliku plugins.ini u góry dopisujemy:
Kod:
Dla Linuxa

linux addons/SafeNameAndChat/SafeNameAndChat.so


Dla Windoswa

win32 addons/SafeNameAndChat/SafeNameAndChat.dll




5. Reunion

To jest dproto dla ReHLDS.
Zasadniczo używa tych samych ustawień, ale różnica polega na tym, że nie chroni przed exploitami.

.zip   reunion_0.1.92.zip (Rozmiar: 199.34 KB / Pobrań: 3)

.zip   reunion_0.1.0.89.zip (Rozmiar: 199.03 KB / Pobrań: 1)

.zip   reunion_0.1.75.zip (Rozmiar: 205.71 KB / Pobrań: 0)

.zip   fix_scripts.zip (Rozmiar: 7.84 KB / Pobrań: 1)

Do server.cfg dopisujemy.
Kod:
mp_consistency 1
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst -1
sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst -1





6. ReAuthCheck

Wtyczka Metamod dla fałszywych graczy inaczej FakeClient.
Stare zabezpieczenia, takie jak FakeDetector lub XClientDetector, nie są potrzebne


.rar   reauthcheck_0.1.6.rar (Rozmiar: 149.38 KB / Pobrań: 4)

To była podstawa każdego serwera niezależnie od Moda.
To jest maksymalne zabezpieczenie przed exploitami DDOSami itd
Pamiętajcie o tym by wszystko dopisywać do plugins.ini w metamod.






Dodatki do Anti-Cheat


1. Resources Checker

Wtyczka do sprawdzania plików klienta inaczej AntyCheat, analogowy z Beta firmy OpenGl firmy Mazdan.
Co jest lepsze? Przede wszystkim istnieje wtyczka metamod.
Po drugie, nie potrzebuje dodatkowych modułów AMXX, a trzeci jest bezpłatny.
Resources Checker Blokuje większość graczy grających na Cheatech, nie pozwala wejść na serwer, banuje jak coś ktoś odpali, kickuje.
Wszystko można sobie ustawić w katalogu rechecker i w pliku resources.ini, chciałbym zauważyć ze po rozpakowaniu znajdziecie katalog o nazwie "base". To jest baza cheatów które blokuje Resources Checker, nic tam nie zmieniamy nie edytujemy zostawiamy jak jest jedynie co można edytować jak pisałem "w katalogu rechecker i w pliku resources.ini".

Tu jest najnowsza wersja ReChecker której sam nie używam.

.zip   rechecker_2_5.zip (Rozmiar: 125.02 KB / Pobrań: 5)

Ale chciałbym Wam polecić mój ReChecker w pełni spolszczony i ogarnięty.

.rar   ReChecker by PaintballMod.com.rar (Rozmiar: 87.84 KB / Pobrań: 5)

W resources.ini jest wpis openGL obecnie w moim jest on wył gdyż niektórzy gracze nie będą mogli wejść na Serwer jeśli go wł usuwając ";" gracze z WH na openGL nie wejdą na Serwer i też spadnie ilość graczy co się z tym wiąże Adminie nie będą mieli co robić ale nie martwcie się WH Blocker załatwia problem z wył openGL  :)

Kod:
;"../opengl.dll" 3cc7f256 "amx_ban 0 [userid] 'Uzywa opengl'; rc_log opengl | md5hash '[file_md5hash]' - file '[file_name]' - '<[steamid]><[ip]>' - [name]" BREAK
;"../opengl32.dll" UNKNOWN "amx_ban 0 [userid] 'Uzywa opengl32'; rc_log opengl32 | md5hash '[file_md5hash]' - file '[file_name]' - '<[steamid]><[ip]>' - [name]" BREAK




2. ReAimDetector

Do wykrywania Aima i NoSpread.
Korzystanie z płatnej metody AMD w technologii AMXX Blokuje niektóre typy AimBot, Triggerbot, AutoFire, KnifeBot, gdy włączona jest funkcja "SEND_PROTECTION_WEAPON" która częsciowo blokuje strzelanie na no recoillu itd.
"CRASH_CHEAT" - Crashowanie niektórych Cheatów.


To jest Najnowsza Wersja ReAimDetector w pełni spolszczona przeze mnie.
Wrzucamy wszystko na Serwer i dopisujemy do plugins.ini reaimdetector.amxx oraz do modules.ini reaimdetector


.rar   ReAimDetector by PaintballMod.com 0.2.2.rar (Rozmiar: 98.5 KB / Pobrań: 4)

.rar   ReAimDetector by PaintballMod.com 0.2.1.rar (Rozmiar: 98.63 KB / Pobrań: 2)

.rar   ReAimDetector by PaintballMod.com.rar (Rozmiar: 45.49 KB / Pobrań: 1)




3. HackDetector Lite

Moduł AMHH, który wykrywa / blokuje zhackowaną prędkość i wykrywa slowmotion inaczej wykrywa SpeedHacka i go blokuje czy też zwalnia.
W przypadku klasycznego serwera wystarczy tylko moduł, aby zablokować hack. Wtyczka AMHX nie jest zalecana z powodu fałszywej detekcji.
Nie polecam na Serwerach na których są Mody typu COD Mod Diablo Mod i te gdzie zwiększa się prędkość gdyż wtyczka będzie blokować prędkość.

.zip   hackdetector_0.15.328.lite.zip (Rozmiar: 93.74 KB / Pobrań: 0)




4. WHBlocker

Wtyczka metamod blokująca wallhack, espa. Polecam i używam.

.zip   whblocker_1_5_695.zip (Rozmiar: 255.22 KB / Pobrań: 3)


Oczywiście każdy może oceniać w zależności od mody, jaka ochrona z czterech wymienionych będzie potrzebować.
To były najważniejsze rzeczy.







Oto kilka dodatków, które w zależności od tego, czy ich potrzebujesz, są zalecane.


1. VoiceTranscoder

Dzięki temu non steam i steam mogą ze sobą rozmawiac.

.zip   VoiceTranscoder_2017RC3.zip (Rozmiar: 1.28 MB / Pobrań: 1)




2. ReSemiclip

Plugin metamod, wielokrotnie lepszy od znanych i błędnych wtyczek AMXX inaczej przenikanie graczy przez siebie.
Największym plusem jest to, że gdy ktoś kucnie w pół-poślizg-a nie jest aktywowany, a inny może się na niego wspiąć.



Tłumaczone z Google xD
Kod:
# semiclip 0 | 1 Wyłączone / Włączone w półkleju
# zespół 0 | 1 | 2 | 3
# - 0 Semiclip z akcji na koralach
# - 1 Samo działanie semiclip na T
# - 2 Samo działanie semiclip na CT
# - 3 Semiclip działa na ekranie
#
# time 0 | 180 Czas i akcja od początku biegu.
# crouch 0 | 1 Po zwolnieniu pliku aktywowany jest semiklip.
# efekty 0 | 1 Przejrzystość w grze zależy od odległości między grą.
# distance 64 | 1000 O ile odległość jest bardziej grywalna i czystsza.
# przezroczystość 0 | 255 Przejrzystość w grze (0 = przezroczysty, 255 = nieprzejrzysty).
# penetfire 0 | 1 Przeszedł na ogień prez "przezroczysty" samogborntsi.


.rar   resemiclip_2_3_9.rar (Rozmiar: 88.5 KB / Pobrań: 3)




3. ReCSDM

Jest to znany z Serwerów typu Death Match CSDM  korzystający z funkcji ReGameDLL.


Kod:
csdm_active 0/1 - Aktywator CSDM.
csdm_spec_menu_always 0/1 - Vinagi włącza widza opcji w menu wyboru.
csdm_unlimited_team_changes 0/1 - Pozwala na wszystkie zmiany w nieograniczonym wyborze.
csdm_block_endround_force 0/1 - Zablokuj krawędź w biegu.
csdm_block_drop_weapon 0/1 - Blokir do orgii.
csdm_remove_weapon_dead 0/1 - Premachwa orgyo w tej chwili na smartta.


.rar   recsdm_amxx_3_6.rar (Rozmiar: 225.74 KB / Pobrań: 0)




4. ReAPI

Moduł AMXX dla ReHLDS i ReGameDLL, który zapewnia nową funkcjonalność wtyczek.
Jest to niezbędny moduł dzięki któremu poprawnie działają inne plugin reHLDS typu ReCSDM, ReAimDetector

.rar   reapi_5.6.0.156-dev.rar (Rozmiar: 246.66 KB / Pobrań: 0)

.zip   Reapi_publish_5.5.0.154_artifacts.zip (Rozmiar: 289.33 KB / Pobrań: 0)

.zip   Reapi_publish_5.5.0.150_artifacts.zip (Rozmiar: 289.3 KB / Pobrań: 0)

.zip   Reapi_publish_5.5.0.148_artifacts.zip (Rozmiar: 289.32 KB / Pobrań: 2)

.zip   Reapi_publish_5.2.0.143_artifacts.zip (Rozmiar: 279.97 KB / Pobrań: 0)




Pamiętajcie o tym że nie wszystko jest objaśnione co jak dopisać do plugins.ini w metamod u mnie wygląda to tak.


Kod:
linux addons/SafeNameAndChat/SafeNameAndChat.so
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so
linux addons/reunion/reunion_mm_i386.so
linux addons/reauthcheck/reauthcheck_mm_i386.so
linux addons/VoiceTranscoder/VoiceTranscoder.so
linux addons/rechecker/rechecker_mm_i386.so
linux addons/whblocker/whblocker_mm_i386.so


A by wszystko działało poprawnie na Hostingu w konsoli polecam napisać meta list poprawnie działające plugin powinny wyglądać tak:

Kod:
Currently loaded plugins:
     description      stat pend  file              vers      src   load  unlod
[ 1] SafeNameAndChat  RUN   -    SafeNameAndChat.  v1.1      ini   ANY   ANY  
[ 2] AMX Mod X        RUN   -    amxmodx_mm_i386.  v1.8.2    ini   Start ANY  
[ 3] Reunion          RUN   -    reunion_mm_i386.  v0.1.75   ini   Start Never
[ 4] ReAuthCheck      RUN   -    reauthcheck_mm_i  v0.1.6    ini   Start Never
[ 5] VoiceTranscoder  RUN   -    VoiceTranscoder.  v2017RC3  ini   ANY   ANY  
[ 6] Rechecker        RUN   -    rechecker_mm_i38  v2.3      ini   Chlvl ANY  
[ 7] WHBlocker        RUN   -    whblocker_mm_i38  v1.5.695  ini   Chlvl ANY  
[ 8] MySQL            RUN   -    mysql_amxx_i386.  v1.8.2    pl2   ANY   ANY  
[ 9] SQLite           RUN   -    sqlite_amxx_i386  v1.8.2    pl2   ANY   ANY  
[10] Fun              RUN   -    fun_amxx_i386.so  v1.8.2    pl2   ANY   ANY  
[11] Engine           RUN   -    engine_amxx_i386  v1.8.2    pl2   ANY   ANY  
[12] FakeMeta         RUN   -    fakemeta_amxx_i3  v1.8.2    pl2   ANY   ANY  
[13] CStrike          RUN   -    cstrike_amxx_i38  v1.8.2-d  pl2   ANY   ANY  
[14] CSX              RUN   -    csx_amxx_i386.so  v1.8.2    pl2   ANY   ANY  
[15] Ham Sandwich     RUN   -    hamsandwich_amxx  v1.8.2    pl2   ANY   ANY  
[16] ReAimDetector    RUN   -    reaimdetector_am  v0.2.0    pl2   ANY   Never
[17] ReAPI            RUN   -    reapi_amxx_i386.  v5.2.0.1  pl2   ANY   Never
17 plugins, 17 running







Wątek będzie aktualizowany jak tylko coś nowego się pojawi, czegoś nie rozumiecie potrzebujecie pomocy zapraszam do pisania odpowiedzi w tym temacie.

Temat zaciągnięty z przyjaznego Forum http://www.amxx-bg.info
Podziękowania dla WaLkZ

Info o Aktualizacjach.


Naciśnij [Pokaż] by zobaczyć schowaną zawartość.




Przydało się?
Zostaw Repke.



Udostępniając wątek podaj źródło skąd pobrałeś czyli "PaintballMod.com"
Zanim do mnie Napiszesz Przeczytaj.

1. Nie pisz do mnie o UB - od tego masz Forum dział prośby o UB, ignoruje takie wiadomości.
2. Nie pisz do mnie ze chcesz VIP czy jakąś Range na Forum - VIPa kupujesz w Zakładce Sklep a Range sam przyznam jak będzie taka potrzeba.
3. Masz sprawę napisz konkretnie o co Ci chodzi.
4. Nie odpisuje na Wiadomości typu siema, co tam, halo  itd Napisz Konkretnie w tytule.

[Obrazek: giphy.gif]
Podziękowali: Golab xD , Poftorek

Pani Reklama



Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [Fix Poprawka] WHblocker + Fix reHLDS/HLDS Loniu 0 399 25-11-2017, 06:45:15
Ostatni post: Loniu

Skocz do:




MyBB skin edit by Wilson, repaired by Poftorek
Sieć PaintballMod.com powstała 19 lutego 2015r, jest kontynuacją dawnej sieci CsMakibi
Nazwa "PaintballMod.com" została wymyślona juz za czasów CsMakibi
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.
Polskie tłumaczenie © 2007-2017 Polski Support MyBB
Zakaz kopiowania grafiki i zawartości forum wraz z naszymi patentami


Menu