Sprawdź, czy nadal możesz grać na naszych serwerach! Usuwanie CSX Guard
v4 Głosuj na nasze serwery i wygraj atrakcyjne nagrody! Konkurs | Jak szybko zagłosować?

[-]
Tags
nagrywanie demek

[Rozwiązany]Nagrywanie demek

Napisany przez Jodosen, 13-02-2018, 15:02:24
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 85

#1
Po usunieciu plikow do CSX Guard zeby niepotrzebnych odwolan bez dowodow nie bylo nie zapisuje nagrywanych demek przez graczy prosze to naprawic

Z gory dziekuje:CS_ARMTl[T].J()D@

Pani Reklama

#2
Mozesz to rozwinac i uzywac przecinkow?
Zanim do mnie Napiszesz Przeczytaj.

1. Nie pisz do mnie o UB - od tego masz Forum dział prośby o UB, ignoruje takie wiadomości.
2. Nie pisz do mnie ze chcesz VIP czy jakąś Range na Forum - VIPa kupujesz w Zakładce Sklep a Range sam przyznam jak będzie taka potrzeba.
3. Masz sprawę napisz konkretnie o co Ci chodzi.
4. Nie odpisuje na Wiadomości typu siema, co tam, halo  itd Napisz Konkretnie w tytule.

[Obrazek: tumblr_mfajhtV50P1s0t9leo1_500.jpg]

#3
Chodzi mi o to ze po usunieciu plikow ktore zostaly wskazane zeby dostac bana przez system:

https://paintballmod.com/Watek-poradnik-...e-csx_6129

Nie zapisuje plikow ,,,.dem nikomu podczas nagrywania obrazu za sprawa konsoli dzieki (record "nazwa") i (stop)

#4
Wpisz w konsoli po minucie stop i pozniej record nazwa_demka
Zanim do mnie Napiszesz Przeczytaj.

1. Nie pisz do mnie o UB - od tego masz Forum dział prośby o UB, ignoruje takie wiadomości.
2. Nie pisz do mnie ze chcesz VIP czy jakąś Range na Forum - VIPa kupujesz w Zakładce Sklep a Range sam przyznam jak będzie taka potrzeba.
3. Masz sprawę napisz konkretnie o co Ci chodzi.
4. Nie odpisuje na Wiadomości typu siema, co tam, halo  itd Napisz Konkretnie w tytule.

[Obrazek: tumblr_mfajhtV50P1s0t9leo1_500.jpg]

#5
Zdalem sopie sprawe z tego ze pierwsze demko sie nie zapisuje trzeba najpier po wlaczeniu gry lub w trakcie napisac stop inaczej demko sie nie nagra.
Problem u mnie przynajmiej rozwiazany

#6
A widzisz :D
Zanim do mnie Napiszesz Przeczytaj.

1. Nie pisz do mnie o UB - od tego masz Forum dział prośby o UB, ignoruje takie wiadomości.
2. Nie pisz do mnie ze chcesz VIP czy jakąś Range na Forum - VIPa kupujesz w Zakładce Sklep a Range sam przyznam jak będzie taka potrzeba.
3. Masz sprawę napisz konkretnie o co Ci chodzi.
4. Nie odpisuje na Wiadomości typu siema, co tam, halo  itd Napisz Konkretnie w tytule.

[Obrazek: tumblr_mfajhtV50P1s0t9leo1_500.jpg]

#7
Wiadomość wygenerowana automatycznie

Problem został rozwiązany!

Jeśli się z tym nie zgadzasz, zgłoś ten post.
Zanim do mnie Napiszesz Przeczytaj.

1. Nie pisz do mnie o UB - od tego masz Forum dział prośby o UB, ignoruje takie wiadomości.
2. Nie pisz do mnie ze chcesz VIP czy jakąś Range na Forum - VIPa kupujesz w Zakładce Sklep a Range sam przyznam jak będzie taka potrzeba.
3. Masz sprawę napisz konkretnie o co Ci chodzi.
4. Nie odpisuje na Wiadomości typu siema, co tam, halo  itd Napisz Konkretnie w tytule.

[Obrazek: tumblr_mfajhtV50P1s0t9leo1_500.jpg]


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [Rozwiązany]Paka B wiewiura 2 77 12-04-2018, 15:12:16
Ostatni post: KRUK1
  [Rozwiązany]Serwer Nissan Skyline 5 405 12-04-2018, 15:05:44
Ostatni post: KRUK1
  [Rozwiązany]Konkursu ni ma? Leon amator 1 122 04-04-2018, 18:05:33
Ostatni post: Poftorek
  [oddzielony][Rozwiązany][Rozwiązany][Odbanowany] [Odbanowany] nwm co jest Whuntex 0 20 09-03-2018, 21:21:50
Ostatni post: Whuntex
  [Rozwiązany][Rozwiązany][Odbanowany] [Odbanowany] nwm co jest panZDZiCH 4 59 09-03-2018, 21:21:49
Ostatni post: Whuntex
  [oddzielony][Rozwiązany][Rozwiązany][Odbanowany] [Odbanowany] nwm co jest Whuntex 0 12 09-03-2018, 21:19:16
Ostatni post: Whuntex
  [Rozwiązany]Co to znowu ma byc ? Jodosen 17 338 04-03-2018, 22:29:05
Ostatni post: Loniu
  [Rozwiązany]Moj blad Jodosen 3 81 01-02-2018, 15:49:17
Ostatni post: KRUK1
  [Rozwiązany]Mój problem Bracia Golec 5 102 26-01-2018, 03:20:25
Ostatni post: Loniu
  [Rozwiązany]mapki Jodosen 6 193 08-01-2018, 18:30:44
Ostatni post: Loniu

Skocz do:




MyBB skin edit by Wilson, repaired by Poftorek
Sieć PaintballMod.com powstała 19 lutego 2015r, jest kontynuacją dawnej sieci CsMakibi
Nazwa "PaintballMod.com" została wymyślona juz za czasów CsMakibi
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.
Polskie tłumaczenie © 2007-2017 Polski Support MyBB
Zakaz kopiowania grafiki i zawartości forum wraz z naszymi patentami


Menu