Sponsorzy
SerweryGier.com - Hosting Serwerów Gier SerweryGier.com - Sponsor Serwera Only DD2 oraz PB Classic

[-]
Tags
klas opis

Opis klas

Napisany przez Smerfetka., 01-09-2017, 21:49:32
Wyświetleń: 168
Odpowiedzi: 0
Opis klas

Offline Smerfetka.

#1
1. Czarodzieje i Czarownice:

1. Nihlathak
  • Startowe HP: 100
  • Ma 1/20 szans na zamrożenie przeciwnika
  • Jest odporny na 1/x z każdej broni
  • Posiada redukcje obrażeń o 7
  • 1/20 na ustrzelenie HS
  • Odporny na podpalenie
  • Po naładowaniu, zwiększa magazynek
 2. Jondar
  • Startowe HP: 150
  • Pożera i wskrzesza umarłych - dodatkowy EXP
  • Posiada jedną ucieczkę na swój resp - bind w menu klasy
  • Po naładowaniu: leczy HP
3. Mahda
  • Startowe HP: 120
  • Może używać piorunu (nóż+r)
  • Na start dostaje M4
  • Ma większą szansę na znalezienie lepszego itemu
  • Po naładowaniu: szybszy o 25 jednostek
4. Verrall
  • Startowe HP: 135
  • Ma latarkę naświetlającą niewidzialnych
  • Teleport na PPM
  • Ma 2 fireballe + co 100 int. dostaje 1 fireball 
  • Po naładowaniu: leczy HP
5. Klinure
  • Startowe HP: 105
  • Posiada Plasme (nóż+r)
  • Zjada i ożywia umarłych
  • Leczy siebie i graczy z drużyny
  • Po naładowaniu: losuje itemy
6. Merial
  • Startowe HP: 100
  • Ma pioruny (nóż+r)
  • Teleport na PPM
  • Po naładowaniu: leczy HP (zależne od inteligencji)
7. Rasha
  • Startowe HP: 110
  • Dostaje większy exp za zabicie przeciwnika
  • Ma 5 skoków w powietrzu
  • Posiada latarkę naświetlającą
  • Ma specjalną broń (nóż+r)
  • Po naładowaniu: ładuje szybkość

2. Najemnicy i Wojownicy:

1. Lavail
  • Startowe HP: 110
  • Odporny na archy
  • Dostaje co rundę AWP
  • Ma 2x zwiększone obrażenia z AWP
  • Widoczność zredukowana z 255 do 135
  • Ignoruje pancerze i zmniejszanie dmg
  • Po naładowaniu: leczy HP
2. Enoch
  • Startowe HP: 115
  • Pistolety i Shotguna
  • Cicho chodzi
  • Ma 20% szans na oślepienie wroga
  • Po naładowaniu: ładuje niewidzialność
3. Lazarus
  • Startowe HP: 170
  • Wskrzesza i zjada umarłych (dodatkowy exp)
  • Anty- archy
  • Ma 1/4 szans na odrodzenie się po śmierci
  • Odporny na 1/x z każdej broni
  • Nie traci wytrzymałości itemu
  • Po naładowaniu: leczy siebie i cały team
4. Rumford
  • Startowe HP: 120
  • Posiada ubranie wroga
  • Dostaje co rundę MP5 i ma 2x dmg z MP5
  • Jest szybki
  • Po naładowaniu: dostaje HE
5. Lotrzyca
  • Startowe HP: 130
  • Posiada kusze ( im wiecej inteligencji, tym więcej dmg i szybciej strzela)
  • 3 podskoki w powietrzu
  • Leczy HP co 10 sekund
  • Po naładowaniu: podwaja magazynek 
6. Lachdanan
  • Startowe HP: 120
  • 3 podskoki w powietrzu
  • Dostaje mniej dmg
  • Ma 15% na odbicie pocisku
  • Po naładowaniu: ładuje pocisk, który trafia w banie
7. Żołnierz
  • Startowe HP: 130
  • Posiada kusze ( im wiecej inteligencji, tym więcej dmg i szybciej strzela)
  • Dostaje co 5 sek. granata i ma 2x dmg z niego (pamiętaj, że max użytych HE na runde to 5)
  • Cicho chodzi
  • 3 podskoki w powietrzu
  • Po naładowaniu: ładuje pancerz max 7 na raz
8. Banita
  • Startowe HP: 140
  • Po zabiciu odnawia magazynek i 20HP
  • Kradnie 1000$ na zabicie
  • Leczy 8 HP co 10 sek.
  • Jest szybki
  • Po naładowaniu: ładuje pancerz (max 7)
9. Amazonka
  • Startowe HP: 165
  • Może używać tylko noża
  • Jest całkowicie niewidzialny
  • Po zdobyciu, może używać lepszych noży
  • Ma zmniejszoną grawitację
  • Jest szybki
  • Po naładowaniu: ładuje szybkość
3. Archanioły

1. Iterael
  • Startowe HP: 115
  • 2x dmg z noża
  • Ma 5 skoków w powietrzu
  • Jak kucnie robi daleki skok
  • Po naładowaniu: ulepsza itemy
2. Izual
  • Startowe HP: 120
  • Na start dostaje item i 4000$
  • Nie traci wytrzymałości itemu
  • Po naładowaniu: Losuje i ulepsza itemy
3. Maltael
  • Startowe HP: 105
  • Wysysa 8 HP z każdym uderzeniem 
  • odnawia magazynek po zabiciu
  • Ma dodatkowe 3 skoki
  • Ma mniejszą grawitację
  • Po naładowaniu: leczy 20 hp
4. Auriel
  • Startowe HP: 110
  • Ma 1/6 szans na znalezienie się na respie u wroga
  • Pancerz, który odbija pierwsze 4 pociski
  • Teleport na PPM
  • Po naładowaniu: podwaja magazynek
5. Itherael
  • Startowe HP: 130
  • Ma 3x zwiększony dmg z noża
  • Ma 5 podskoków
  • Ma anty-archy
  • Ma zredukowaną widoczność
  • Dostaje więcej expa za zabicie z noża
  • Jest szybki
  • Po naładowaniu: losuje itemy
6. Imperius
  • Startowe HP: 100
  • Posiada ESP
  • Ma rakietę, którą steruje za pomocą myszki (nóż+r)
  • Po naładowaniu: dostaje M4
7. Tyrael
  • Startowe HP: 90
  • Bronie zabierają mu max 80hp
  • Podwaja złota
  • Ma 3 podskoki w powietrzu
  • Ma redukcję obrażeń o 5
  • Po naładowaniu: dostaje HE
8. Sankekur
  • Startowe HP: 135
  • Posiada 4 błyskawice (bind klawisz blysk) im więcej int. tym wiecej dmg
  • Leczy HP co 10 sek
  • Po naładowaniu: ładuje pancerz (max 5)
9. Malthael
  • Startowe HP: 120
  • Leczy 5 hp co 5 sekund
  • Posiada bazuke (nóż+r)
  • Ma zmniejszoną grawitację
  • Po naładowaniu: ---
4. Premium:

1. Lachdanan
  • Startowe HP: 145
  • Nie słychać jego kroków
  • Wysysa 4 hp za każdym strzałem
  • Po zabicu wroga odnawia mu się magazynek i 20 hp
  • Ma anty-archy
  • Posiada 4 dodatkowe skoki
  • Zjada i ożywia umarłych
  • Posiada latarkę naświetlającą niewidzialnych
  • Ma teleport PPM
  • Po naładowaniu: losuje item max.4 razy na runde + int/25
2. Berserker
  • Startowe HP: 145
  • Nie słychać jjego kroków
  • Ma 5 rakiet (może używać ich co 3 sek., 50 dmg z każdej + int)
  • Wysysa 3 hp za każdym strzałem
  • Po zabiciu wroga odnawia mu sie magazynek
  • Posiada kusze
  • Ma anty-archy
  • Posiada 4 dodatkowe skoki
  • Po naładowaniu: Leczy 100 hp (max. 10 na runde)
3. Duch
  • Startowe HP: 145
  • Nie słychać jego kroków
  • Wysysa 5 hp za każdym strzalem
  • Ma anty-archy
  • Posiada 4 dodatkowe skoki
  • Po naładowaniu: Jest szybszy
  • Natychmiastowa niewidzialność na nożu (widoczność zredukowana z 255 do 10)
4. Łowca Demonów
  • Startowe HP: 110
  • Ma 2 dodatkowe skoki
  • Zadaje więcej DMG o 25%
  • Cicho biega
  • Ma zmniejszoną widoczność
  • Ma 1/7 szans na złapanie przeciwnika w korzenie
  • Wysysa 4 hp za każdym strzałem
  • Za zabicie odnawia sie magazynek i 20 hp
  • Po naładowaniu: leczy 30 hp
5. Stalker
  • Startowe HP: 120
  • W połowie widoczny
  • Ma kusze
  • 30x DMG z noża
  • Magazynek i hp za zabójstwo
  • 4 skoki w powietrzu
  • Odporny na 1/x z broni oraz archy
  • Wysysa 4-8 hp
  • Na nożu ładuje: szybkość
6. Blamethar
  • Startowe HP: 110
  • Ma 2 FireBalle
  • Co 100 int. dostaje dodatkowego FireBalla
  • Ma latarkę naświetlającą niewidzialnych
  • Ma 2 skoki w powietrzu
  • Leczy 10 hp co 10 sek.
  • 1/6 na podpalenie
  • Odporny na zamrożenie
  • Wysysa 5 hp za każdym trafieniem
  • Po naładowaniu: szybszy o 25 jednostek
7. Lea
  • Szybko
  • 1/4 na natychmiastowe zabicie z noża
  • Wywala w góre strzałem z pistoletu
  • Posiada 10 noży do rzucania
  • Na nożu ładuje sobie sobie szybkość (25pkt- jeden pasek)
  • Posiada radar, na którym widzi przeciwników
8. Diablo
  • Zadaje 10 DMG więcej
  • Zoom PPM
  • Posiada pocisk plazmy (nóż+r)
  • 10% na odbicie pocisku
  • Totem Mróz (nóż+e)
5. Nowe

1. Wizard
  • Startowe HP: 120
  • 3x DMG z Glocka i USP
  • Na nożu ładuje: podwójny magazynek
2. Griswold
  • Na nożu ładuje kase (do 12500$)
  • 10% na to że przeciwnikowi wypadnie główna broń np. ak47
  • 12% na zniszczenie itemu przeciwnikowi
  • Strzel, aby spowolnić przeciwnika

Online Pani Reklama



Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Spis klas Diablo GandorQ 8 164 01-09-2017, 13:55:53
Ostatni post: Tena.
  Opis perków ℓσνє ғσяєνєя. 4 856 01-22-2016, 16:16:41
Ostatni post: RAZER

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości





Menu