Sponsorzy
SerweryGier.com - Hosting Serwerów Gier SerweryGier.com - Sponsor Serwera Only DD2 oraz PB Classic

[-]
Tags
każdego przychodzi na czas

Na każdego przychodzi czas

Napisany przez KokO, 01-25-2016, 18:05:45
Wyświetleń: 845
Odpowiedzi: 7
Na każdego przychodzi czas

Offline KokO

#1
"Żegnajcie wszyscy

Ci których znałem

których poznałem

których pokochałem



nigdy nie chciałem 

dla was nic złego

choć nie dostałem

nigdy tego swojego



o czym marzyłem

i o czym śniłem

to nie żałuję 

że z wami żyłem



więc was przepraszam

ale nadszedł czas

by odejść stąd

pożegnania was ..."




Wiem że z większością nie miałem dobrego kontaktu ale i tak chciałbym się z Wami wszystkimi pożegnać i podziękować za miłą gre i niezbyt miłą atmosfere ::) Długo sb nie pograałem no ale cóż. :D 
Nigdy nie chciałem żeby Wam się waliła atmosfera przeze mnie i moją grę, macie jeden problem z głowy już nie musiscie kręcić demek i robić ss ::p Ale nigdy nie odpalałem i z raz na miesiac/pół roku czasami moze wbije na CS i popykam ::) częściej będę na forum   wiec możecie pisać gdyby ktoś miał jakąś sprawę  z chęcią postaram się pomóc w sprawach graficznych oraz w sprawach reklamy serwera . 
Trzymajcie się wszystkiego dobrego ! Strzałka :D 
















 

Online Pani Reklama

Offline Loniu

#2
Trzymaj sie KOKO Wszystkiego dobrego
Zanim do mnie Napiszesz Przeczytaj.

1. Nie pisz do mnie o UB - od tego masz Forum dział prośby o UB, ignoruje takie wiadomości.
2. Nie pisz do mnie ze chcesz VIP czy jakąś Range na Forum - VIPa kupujesz w Zakładce Sklep a Range sam przyznam jak będzie taka potrzeba.
3. Masz sprawę napisz konkretnie o co Ci chodzi.
4. Nie odpisuje na Wiadomości typu siema, co tam, halo  itd Napisz Konkretnie w tytule.


Offline SANCZO

#3
Szkoda no ale 3maj sie :/
[Obrazek: 3313hg2.gif]

Online Tena.

#4
Bywa i tak. Wydaje mi się, że i tak Cię jeszcze zobaczymy, no cóż... Powodzenia w realnym życiu ;)
I przestań pie*dolić, że tu nie ma dla nas miejsca..
[Obrazek: e21qPP.gif]
Ania <3




Offline losami

#5
Dzieki :) Bywaj Zdrow

Offline Yelon

#6
Powodzenia
Nie odpisuję i nie reaguję na wiadomości wysłane na PW, jeśli piszesz:
- odnośnie zdjęcia ostrzeżenia, dodania rangi, podpisu czy też zmiany nicku
(ostrzeżenia należy odpracować, rangę dodajemy tylko dziewczynkom, na przyjaciela forum trzeba zasłużyć a na resztę składamy podania w odpowiednim dziale)

- odnośnie prośby o odbanowania, skargi na admina (takie rzeczy piszesz w odpowiednim dziale na forum)


Najszybszą pomoc uzyskasz na naszym Team Speaku
[Obrazek: b_560_95_1.png]

Rekrutacja na Adminów
:        ON
Rekrutacja na Moderatorów: ON




Offline DAVE PL

#7
3maj się. POWODZENIA
[Obrazek: jokec-bije-ci-brawo-gif]

Offline RAZER

#8
No nara koKO.
[Obrazek: 5c_q.jpeg]


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czas Online KoTlineK 5 107 05-04-2017, 18:42:23
Ostatni post: C'est la Vie
  Czas na respie. Agata 2 107 04-22-2017, 12:09:34
Ostatni post: Smerfetka.
  Chyba to już czas MaRIaN 14 356 03-26-2017, 12:16:12
Ostatni post: Loniu
  VooDoo? Najwyższy czas VooDoo 6 192 02-25-2017, 23:29:53
Ostatni post: Lizka
  Przyszedł ten czas C!astko :] 11 361 10-20-2016, 17:36:05
Ostatni post: KaPeCxD
  Czas na mnie :( RAZER 11 412 10-09-2016, 10:04:01
Ostatni post: ➖ ᴘᴀᴘʀʏᴋᴀ ➖
Question Czas Leon amator 1 214 07-01-2016, 16:44:54
Ostatni post: Golab xD

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości





Menu